Write without regret by Devil Inc. at 3:00:00 PM, Friday, February 27, 2009
Setelah bersengkang mata mencuri masa nak membelek script-script yang ada, akhirnya daku berjaya juga meng-edit semuanya. Tiba-tiba rasa sangat bangga dengan diri sendiri. Hoye ^_^V

Apa yang nak dikongsikan dalam blog?

Rasanya ada, rasanya banyak & rasanya banyak cerita mingungs je. x tahu kenapa lately suka betul dengan perkataan mingungs 2 - rekaan sendiri okey? =D

Hidup aku tak semenarik orang lain, tak seindah si polan, tak seseronok si dier tapi masih punya nilai cerita yang boleh dikongsikan. Story value. Lagipun, ada aku kisah dengan hidup engkau? Hahaha~

Lately, takde masa nak skodeng blog orang macam dolu-dolu. Teringat 1 sentence yang aku baca kat dalam 1 blog comel nie :

" Kalau nak dapatkan perhatian dan traffic yang banyak dalam blog anda, silalah menaip ayat penuh, bukan sekadar singkatan macam xde, ape, walopun, fyi, etc "

Dah try tapi kekok la. Hahahaha. Takpe, bukannya nak traffic pun, saja syok-syok. Aku cuba nak menaip penuh la, walaupun kekok. Takde masalah punya. Akukan hebat bunga-bunga BM dulu. Walaupun dah bertahun meninggalkan dunia blog, still rasa sama je - takde perubahan yang drastik yang boleh membuatkan aku terkinja-kinja balik dengan dunia nie. Kepada yang belum berblogging lagik, udah le... rentikan le nak berblog. Macam best bebeno. Huhuhuhu.

Owh, panggilan kerja telah memanggil. Macam Panggilan Pulau cite P Romlee tu. Jumpa lain kali la ye? =D
 
0 Comments:

Post a Comment





Post a Comment