Write without regret by Devil Inc. at 11:29:00 AM, Wednesday, September 16, 2009
Selamat Hari Raya,
Hari untuk kita bersuka ria,
Selamat kami ucapkan,
Untuk kita hingga sampai tahun depan =)

Yihuuuu~ ^_^V

Selamat Hari Raya Aidilfitri aku ucapkan kepada semua yang mengenali - sama ada yang pernah jumpa atau yang tak pernah jumpa.

Aku minta ampun dan maaf atas semua kesilapan yang pernah aku lakukan - sama ada aku sengaja atau tidak - yang mana dah mengguris hati dan perasaan sesiapa - aku minta maaf atas semuanya.

Aku nie manusia - yang penuh kekurangan dan diselubungi segala nafsu - jadi tak terlepas dari buat kesilapan. Lagipun aku nie bukan baik sangat. Facts yang tak dapat disangkalkan oleh semua orang yang bergelar manusia. Nobody's perfect. Kan?

Lupakan segala kesilapan lalu, buka lembaran baru.

Semoga Aidilfitri kali nie membawa 1001 rahmat dan kebahagiaan untuk semua.

Sambung balik lagu tadi~

Yihaaaaa~ ^_^V

Selamat Hari Raya semuaaaaaaaa~




 
0 Comments:

Post a Comment





Post a Comment