Write without regret by Devil Inc. at 3:53:00 PM, Saturday, August 15, 2009

Havoc betul sekarang nie pasal selesema yang sangat sensitif untuk disebut nama binatangnya tu. Huhuhu. Aku malas nak update pasal benda tu, tak rasa penting untuk aku satu hal, lagi satu aku rasa semua orang pun dah sibuk perkatakan hal tu. Satu isu yang aku muak nak dengar sebenarnya.

Semua nie berkitar pasal kebersihan diri. Cuci tangan, cuci semua yang patut la (-_-")

Aku tak rasa isu tu satu isu yang besar untuk semua orang debatkan sebab aku tengok semua orang pun tak nak pakai mask bila keluar. Semua rasa diorang sangat sihat.


Semua orang tu termasuk aku - tapi kadang-kadang aku pakai tau. Kat hospital je la. Kat hospital banyak kuman. Aku cuma duduk menunggu giliran dengan abah tak sampai dalam 3 jam, balik aku dah boleh batuk (-_-") Owh, lagi satu tempat aku mesti pakai mask. Kat tempat kerja. Hehehe.


Hey, sekurang-kurangnya aku pakai tau. Korang pakai ke? (-_-)

blogger-emoticon.blogspot.com
 
0 Comments:

Post a Comment





Post a Comment