Write without regret by Devil Inc. at 2:08:00 PM, Friday, August 7, 2009
* Aku gila betul dengan diorang nie dulu. DBSK. I'm proud to be a Cassiopeia ^_^V

Sekarang dah makin ramai artis aku tengok - sampai aku dah tak kenal dah siapa. Dengar je lagu tapi entah siapa nyanyi aku pun tak tahu. Ingat lagik dulu-dulu minat bangat dengan BSB - korang kenal ke? Backstreet Boys le. Wehehehe. Bila difikirkan sekarang nie, poyo je ek?

List down je apa yang tak diminat dulu - 911? N'Snyc? Hanson? Limp Bizkit? Linkin Park? DBSK @ TvXQ? Super Juniors? F4? *Sigh* [ tapi sampai sekarang aku tak faham kenapa aku tak boleh minat dengan Westlife - maybe sebab aku ingat diorang tu macam boyband gay kot? =D Syhhhh... perkataan G tu sangat sensitif okey? ]

Dulu pc penuh dengan pic DBSK. Max Changmin, Hero Jaejoong, Xiah Junsu, U-know Yunho, Micky Yoochun [ aku selalu lupekan name die nie sebab macam susah nak ingat XD ]

* Cuba bagitau aku satu alasan macam mana la aku tak boleh jatuh chenta ngan setiap seorang nie XD

Cuma sekarang aku tak mengikuti perkembangan mana-mana bandboys lagi macam dulu. Dah tua kot? Hahahahaha.

 
0 Comments:

Post a Comment





Post a Comment