Write without regret by Devil Inc. at 6:24:00 PM, Monday, July 18, 2011
Nota untuk semua :

Okey, dengan kesibukan yang melanda, aku tidak
sempat untuk menyiapkan Tag yang aku berkobar-kobar mahu buat dari awal bulan hari itu. Jadi, anggapkan sahaja aku menjawab satu tag untuk satu hari. Aku sedaya upaya mahu menyelesaikan misi yang tertunggak ini (*___*)



Day 09 - Something you’re proud of in the past few days

Hari ke sembilan bermakna adalah pada 9/7/2011.
Apa yang aku banggakan beberapa hari sebelum itu ya? Hurm...~ Ya, aku baru teringat. Aku ada Peperiksaan Khusus untuk Pengendali Loji pada 8/7/2011. Apa yang aku mahu banggakan tentang itu?

Bangga lah bila mana aku boleh berjaga sampai tengah malam untuk mengulangkaji pelajaran. Haha. Walhal masa zaman sekolah dulu tidaklah begitu pun. Haha :D

Aku tidur selewat pukul satu pagi dan berjaga semula seawal pukul lima pagi untuk menyumbat segala fakta di dalam otak. Bangga habis lah dengan diri sendiri :P



 
0 Comments:

Post a Comment





Post a Comment