Write without regret by Devil Inc. at 9:19:00 AM, Friday, October 16, 2009
* Kat sini, orang dah biasa bahasakan Agensi Nuklear Malaysia tu Mint - ambil nama lama - Malaysia Institute of Nuclear Technology. Hohohoho.

Hari nie hari raya terbuka kat sini tapi aku tak terbuka hati langsung nak pergi. Alahai~ Kenapa?

1. Sebab aku ada kerja hari nie. Kena bancuh chemical.
2. Disebabkan aku kena bancuh chemical, aku tak boleh pakai baju kurung atau baju raya atau sekurang-kurangnya baju lawa untuk diperagakan depan orang ramai. Aku ada kerja. Takde makna aku nak bergaya-gaya dan endingnya baju aku berlubang atau bertompok kena asid hidroklorik pekat. Hampeh.
3. Aku kekok berada kat tempat yang ramai orang [ Ada sesiapa yang nak guide aku cara-cara untuk bergaul dengan lebih yakin? ]

Sebelum aku turun ke bawah, ada teman yang bertanya - " Tak pergi bawah ker? " Aku tak berani nak mengiakan atau menidakkan.

Tapi kena pergi jugak sebab kena desak dengan kakak kerani kat tempat aku (T_T)

Akibatnya - aku rasa macam alien bila ada kat bawah tu. Orang lain merelip pakai baju lawa tapi bila tang aku - perghhhhh~ memang tak boleh dibawa masuk majlis le gini =P


Terasa kecil betul bila ada kat bawah masa tu (T_T)

Patut duduk dalam opis diam-diam je, gatal sungguh nak pergi bawah tu jugak kenapa~
 
0 Comments:

Post a Comment





Post a Comment