Write without regret by Devil Inc. at 6:27:00 PM, Monday, July 18, 2011
Day 17 - Someone you would want to switch lives with for one day and why

Kadang-kadang, sehingga kini, aku berharap aku boleh tukarkan diri aku dengan abah. Bukan untuk sehari, tetapi untuk seumur hidup dia.

Aku mahu mengambil tempat dia yang penat bekerja seharian untuk sesuap nasi, gigih bersengkang mata menjaga aku siang malam ketika sakit, dll.

Aku mahu merasai semua kesakitan yang selalu dia adukan dan yang tidak sempat dia adukan ketika hampir di penghujung nyawanya.

Aku mahu setiap satu kesakitan itu aku yang tanggung, bukan dia
.
 
2 Comments:

Post a Comment



At August 1, 2011 at 8:55 PM, Blogger maisarah sarah

teringat kat abah =(

 

At August 2, 2011 at 8:56 AM, Blogger Devil Inc.

Adik : Huhu. Betul. Masa puasa nie lagi lah teringat (T__T)

 


Post a Comment