Write without regret by Devil Inc. at 12:47:00 PM, Monday, August 1, 2011
Day 20 - Someone you see yourself marrying/being with in the future

Seorang yang berperwatakan macam abah.

Serius.

Aku memang mahukan lelaki seperti abah. Aku rasa kebanyakan perempuan pun sama pendapat dengan aku.

Lelaki yang tidak akan merungut walaupun cuma makan makanan yang ala kadar.
Lelaki yang tidak akan merungut walaupun si isteri membeli barangan mahal XD
Lelaki yang boleh bertahan dengan perangai gila aku.
Lelaki yang boleh menjaga aku, menjaga seluruh ahli keluarga dengan baik.

Ah, semua itu mimpi semata :P

 
3 Comments:

Post a Comment



At August 2, 2011 at 8:56 AM, Blogger Devil Inc.

Adik : Ada ke lelaki yang macam tu? Meh kenalkan :P

 

At August 5, 2011 at 5:58 AM, Blogger maisarah sarah

ahaks. adala kot tp kena cri stu dunia la.hehehe

 


Post a Comment