Write without regret by Devil Inc. at 1:32:00 PM, Monday, November 23, 2009
Mula-mula aku kerja kat sini, bila detector tu berbunyi, aku jadi takut. Yelah, tiba-tiba contaminate. Mau tak takut dibuatnya. Nak-nak bila berbunyi sampai ada lampu merah, pergh... memang menakutkan.

Radioaktif nie dah la tak berbau, takde warna, takde apapun yang boleh menunjukkan adanya radioaktif kat situ.
Tapi lama kelamaan rasa dah biasa dengan keadaan tu. Aku dah tak takut sebab dah tau cara kerja, dah tau kalau contaminate nak buat apa, dah tau apa yang menyebabkan contaminate tu. Kadang-kadang rasa eksen sikit bila detector tu berbunyi dan ada orang lain lalu. Mesti muka orang tu cuak gila. Aku sukakan ekspresi muka tu. Tau takut. Hahaha (-_-")

Tapi sekarang dah lain. Aku dah menyampah sebenarnya bila detector tu berbunyi. Kadang-kadang rasa nak hempuk je pun ada. Menyakitkan hati. Entah apa yang dibuat sampai boleh contaminate walhal tau dah kerjanya macam mana. Geram betul.

Nie, lagi sekali contaminate. Kat koridor utama pula tu. Haih... (-_-")

Aku bosan nak dengar semua orang menuding jari ke team Production, aku bosan nak dengar semua orang menuduh yang bukan-bukan.

Senang cerita la ye, korang je yang buat kerja kitorang nie boleh tak? Anyone?
 
0 Comments:

Post a Comment





Post a Comment