Write without regret by Devil Inc. at 8:59:00 AM, Tuesday, November 3, 2009
Di dalam Sasaran Kerja Tahunan [ SKT ], seorang pegawai kerajaan mestilah menghadiri sebarang kursus sekurang-kurangnya 7 hari dalam setahun.

7 hari dalam setahun.

7 hari tu bukan masalah untuk department aku sebab kitorang memang ada kursus tertentu yang dirangka setiap tahun. Contohnya tahun lepas, sebulan dua kali kitorang kursus. Setahun dah berapa hari tu?


Tahun nie
pula kitorang merancang adakan kursus kat Awana Genting. Awana Genting tu. Tahun nie pergi tiga sesi, satu sesi 3 hari 2 malam, pergi bulan April, Ogos dan November. Syok~ (^___^)V

Tapi hakikat sebenarnya, aku tak suka pergi kursus - tak kisahlah kursus apa. Aku lebih suka duduk dalam pejabat, chatting YM, check email, surf blog buat kerja. Aku kurang suka mendengar ceramah kat depan sebab aku selalu jadi mengantuk. Bukan sekarang je, dari sekolah lagi. Kalau aku ada masalah tidur, tak boleh nak tidur dua tiga hari, letakkan je aku dalam dewan ceramah tu, confirm dalam masa tak sampai 15 minit aku boleh tidur.

Aku memang takde jodoh dengan ceramah (-__-")

Lagi satu aku tak suka pergi kursus sebab aku kena pack up things sebelum pergi tu. Aku memang tak pandai nak menyusun barang masuk dalam beg. Dan setiap kali aku kemas, beg aku mesti nampak pack walhal barang bukannya banyak. Dulu masa pergi induksi, orang lain bawak satu beg je tapi aku boleh dua walhal barangnya sama je, siap ada yang bawak iron lagi masuk dalam beg tu. Haih (-_-")

Nie esok nak kena pergi kursus lagi. Barang tak kemas lagi. Ada sesiapa volunteer nak kemaskan barang aku tak?
 
0 Comments:

Post a Comment





Post a Comment