Write without regret by Devil Inc. at 7:01:00 PM, Friday, November 20, 2009
Aku sebenarnya bukan seorang yang sukakan perfume. Seriously. Aku tak boleh tahan dengan bau perfume. Secara automatik aku akan rasa hidung aku pedih, tekak aku sakit dan aku boleh tiba-tiba bersin. Hidung aku nie cukup sensitif bila orang pakai perfume. Jadi adalah normal untuk tengok aku bersin kalau lalu tepi orang yang pakai perfume. Nak-nak yang bau sengit tu (-_-")

Yang kelakarnya tu, aku boleh bersin kalau aku sendiri yang pakai perfume. Macam mana tu? (-_-")

1st perfume aku? Brand Faconnable. Tak pernah dengar? Cari kat kedai perfume, bukan kaunter perfume ye? Kedai perfume. Bau dia macam vanilla sikit.

Ya, seperti yang dijangka, memang aku akan bersin setiapkali aku sembur perfume tu ke badan sendiri. Huhuhu. Pelik kan?

Start dari Faconnable, aku mula mengumpul perfume botol besar. Next Sarah Jessica Parker [ SJP ] Lovely 100ml. Aku tiba-tiba berminat nak beli lepas aku cium bau tester kat kaunter perfume. Tak teragak-agak aku nak beli 100ml terus. Bau dia memang sedap. Tapi ada lagi tinggal separuh dalam botol tu (-_-")

Aku mula beli Borsalino pour elle, CK Euphoria, DKNY Delicious Night, Benetton Hot [ nie aku dapat free XD ].

Aku sebenarnya tengah mencari bau-bauan baru. Nak tukar selera sebab duit dah banyak sangat tak tau nak buat apa dah jemu dengan bau yang ada tu. Saja nak membazir memang macam tu kan? Hehehe.

Jenuh la pergi survey kat kaunter perfume dan aku rasa aku tau apa yang aku nak beli nanti. Nantikan. Jeng jeng jeng =D
 
0 Comments:

Post a Comment





Post a Comment