Write without regret by Devil Inc. at 9:31:00 AM, Thursday, June 21, 2012
Masa baca di Dashboard tadi :

Last published on Apr 10, 2011

Erks?!

Okey, tidak perlu buat muka siamang terkejut di kala ini. Itu kali terakhir aku menulis sebelum aku menghabiskan tag aku yang tidak habis-habis dari tahun lepas (-___-")

Nampak sangat tidak banyak cerita untuk diberitahu (╥_╥)

Ehem, sebenarnya ada saja cerita, tetapi entah kenapa malas menaip sampaikan status dalam Facebook pun malas nak kemaskinikan. Kagum bila ada yang bertanya - " Eh, kenapa kamu dah tak kemaskini blog, Facebook kamu? "

Oh, ada juga yang ambil tahu sebenarnya. Mode : terharu lebih (╥_╥)

Tentang kerja, jujurnya, aku sangat bersenang lenang ketika ini disebabkan tiada kerja-kerja rutin seperti yang dahulu untuk dibuat. Jadi, kebanyakan masa aku cuma dihabiskan dengan kerja remeh temeh, menonton drama Korea, dll. Sungguh tidak efektif.

Sekarang tidak lagi. Sejak bulan April lepas, kerja-kerja rutin kembali menjengah jadual. Tidak sibuk seperti yang lepas tetapi sekurang-kurangnya ada juga kerja, ada juga radioaktif untuk bermain. Hahaha XD

Sabar lah, aku cuba merajinkan diri untuk bercerita semula. Sabar ya? :D


ごめんなさい


 
0 Comments:

Post a Comment





Post a Comment