Write without regret by Devil Inc. at 4:27:00 PM, Wednesday, August 8, 2012
Hoih, ini bukan artikel serius. Heh.

Semalam, ada seseorang berbalas chatting dengan aku. Katanya :

" My heart just cant stand it anymore. I feel like to cry again. I hate myself than anyone else "

Aku cuma membalas :

" ... Menangis saja lah kalau itu yang awak mahu, kalau itu yang awak rasa. Kadang-kadang, air mata yang keluar itu boleh membuatkan mata awak tu melihat lebih jelas lagi "

*Aku memang suka berbahasa Malaysia penuh sejak akhir-akhir ini. Heh :D

 *Menangislah kalau itu yang kamu mahu :)


Aku pernah rapat dengan dia satu ketika dahulu. Banyak memori bersama dengan dia. Sudah lama tidak bersembang panjang dengan dia, baru dalam minggu lepas bersembang semula.

Jarak masa yang terlalu lama tidak berhubung, perubahan status antara kami memang membuatkan perbualan terbatas. Atau dengan erti kata lain - mati kutu apa yang hendak dibualkan :)

Aku rasa dia punya masalah, cuma tidak dapat diluahkan. Ego menggunung barangkali. Ah, persetankan sahaja masalah dia, tidak ada kena mengena lagi dengan aku pun sebenarnya.

Cuma kata-kata spontan aku kepada dia membuatkan aku terfikir kembali.

" ... Menangis saja lah kalau itu yang awak mahu, kalau itu yang awak rasa. Kadang-kadang, air mata yang keluar itu boleh membuatkan mata awak tu melihat lebih jelas lagi "

Aku pun, kadang-kadang rasa mahu menangis juga tetapi tidak punya air mata lagi. Menangis tengok cerita Korea adalah pula air matanya (-___-")
 
0 Comments:

Post a Comment





Post a Comment