Write without regret by Devil Inc. at 3:27:00 PM, Sunday, November 29, 2009
Sebelum memulakan apa-apa, aku ucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha kepada semua. Mohon ampun dan maaf atas segala kesilapan.

Okey, mari teruskan pembacaan kamu. Selamat Hari Raya Aidiladha. Hari raya kali nie akan terpahat dalam otak aku sampai bila-bila sebab aku bekerja hari Jumaat lepas. Huhuhu (T_T)

Memang betul-betul macam perantau. Ada seorang kawan lain department, siap send lagu Dendang Perantau masa hari Khamis lepas. Hantu betul. Nie betul-betul perli nie. Huhuhu. Hari Khamis pun dah sunyi betul, semua orang pakat balik awal.

Pagi raya tu aku bangun pukul 7am. Menung sambil bergolek-golek atas katil. Ambil phone, call mak abah. Berjurai-jurai air mata mak masa cakap tu. Yelah, anak bongsu musyuk sorang nie ha tak balik, mau tak nangis. Sebak dibuatnya. Lama juga bersembang, minta maaf bagai. Perghhhh... rasa macam duduk luar negara pun ada. Huhuhu.

Lepas call, duduk menung tepi katil. Dalam 7.30am buka tv, dengar orang bertakbir. Rasa sunyi je. Dengar surau flat depan tu bertakbir pun rasa jiwa tu kosong. Sedih (T___T)

Aku mandi pun dah pukul 10am. Kalaulah mak ada masa tu, confirm pedih telinga kena bebel. Hahaha. Pukul 10.30am dah gerak pergi tempat kerja. Memang sunyi habis la. Siapa yang ada kerja time macam nie kan. Haihhhh (-_-")

Habis kerja, petang tu aku pergi KL. Nak pergi rumah saudara, bukan takde saudara kat KL tapi aku memang tak rapat, tak kenal dan tak pernah beramah musra dengan diorang. Jadi, melepak di shopping complex dekat KL adalah jalan terakhir aku sebab aku tak mahu mati kebosanan dalam rumah. Bila sampai di KL, perghhhh, memang tak nampak dah orang Melayu ke, Cina ke, India ke. Yang ada Bangla mari, Indon mari, etc. Macam dah kat negara orang, bukan macam kat Malaysia dah. Perghhhh~ O.O

Hari Sabtu, dari pagi sampai ke petang aku kerja. Balik macam aku balik time aku kerja la - dalam pukul 7pm. Dan hari nie pun aku kerja. Straight tiga hari. Letih sungguh.

Aku dah lalok nie, esok nak kerja lagik. Larat ke tak aku nak pergi nie? (-__-")
 
0 Comments:

Post a Comment





Post a Comment