Write without regret by Devil Inc. at 10:38:00 AM, Sunday, December 20, 2009
Masa Hari SHE nanti ada kempen derma darah. Aku tengah bersembang dengan Kak Munira dengan Pakya pasal kempen nie.

Derma darah?

Ngilu bila dengar sebenarnya. Statement dalam iklan derma darah - " Saya takut jarum " memang bertepatan dengan situasi aku sebenarnya (-_-")

Aku ngeri bila tengok jarum - sengeri dengar bunyi mesin korek gigi tu. Haha. Sebab tu aku tak boleh nak jadi jururawat. Chez... alasan (-_-")

1st time darah aku diambil adalah masa aku pergi Poliklinik kat Kuala Terengganu, masa aku induksi tahun lepas. Staff nurse yang ambil darah aku masa tu tergelak tengok aku pejamkan mata dan berpaling masa dia nak ambil darah.

" 1st time ambil darah ke? "

Aku anggukkan saja. Takde suara yang keluar.

" Sikit je. Macam kena gigit semut "

Bila dia masukkan jarum tu, aku berdesir. Tipu betul. Mana macam gigit semut. Semut gigit tak sakit macam tu (T___T)

Tadi, Kak Munira kata - " Jarum ambil darah tu lagi besar tau. Boleh nampak lubang jarum tu "

Haihhhhhh (-_-")
 
0 Comments:

Post a Comment





Post a Comment