Write without regret by Devil Inc. at 3:12:00 PM, Wednesday, December 2, 2009
Yesterday is History, Tomorrow is Mystery, Today is a Gift, Thats why it is called PRESENT~!

Yurp, today is a GIFT. Seawal bangun dari tidur, kamu patut bersyukur yang kamu masih lagi hidup untuk satu hari lagi.

Mood aku sangat baik hari nie. Sangat-sangat baik. Sepanjang hari kamu boleh tengok aku senyum dan kadang-kadang tersengih sendirian. Bukan tak siuman tapi mood aku terlalu baik hari nie. Haih...~ (-_-")


Dah lama rasanya mood aku tak sebaik nie. Tiba-tiba hari nie jadi sangat baik disebabkan oleh... erm... aaa... tak nak ceritalah. Malu. Wakakaka =P

Aku rasa semua orang patut ada mood romantik hari nie. Betul.

Aku terasa nak terbang di awangan. Ececece~ Rasa hari nie tersangatlah membahagiakan walaupun sebenarnya mata aku dah tertutup masa menaip post nie. Hahaha. Rasa happy sangat sampai tak boleh nak tidur. Kronik betul.

Dah, jom sambung sengih balik =D
 
0 Comments:

Post a Comment





Post a Comment