Write without regret by Devil Inc. at 12:16:00 AM, Sunday, January 10, 2010
Akhirnya, aku dapat balik rumah pada hari weekend. Aku lupa bila last sekali aku balik hari Sabtu dan menikmati cuti hujung minggu aku kat sini. Nampak sangat dah lama sangat tak balik hujung minggu (-_-")

Masa kat pasar malam tadi, ramai yang menegur [ dalam bahasa Perak ] - " Ate lamenye idak nampok kamu datang paso malam hari Sabtu nie ha, dah lame benor rasenye. Baru cuti ke hape? "

Hisyk... Nampak sangat dah berbulan tak menjengah pasar malam (-_-")

Aku suka bila dapat balik kat sini sebab bagi aku, di sinilah ketenangan. Ketenangan bagi jiwa aku. Ketenangan bagi fikiran aku. Ketenangan yang aku tak dapat dari mana-mana tempat. Ketenangan inilah yang aku mahukan.
Di sini, segala kekusutan aku confirm akan hilang. Memang ada sikit runsing bila memikirkan hal lain-lain tu, nak-nak pasal duit. Hari nie saja dah habis dekat RM500 (T_T) Tapi aku happy kat sini.

Tak nak balik Bangi la macam nie. Boleh tak?
 
0 Comments:

Post a Comment





Post a Comment