Write without regret by Devil Inc. at 1:21:00 PM, Monday, February 22, 2010
Minggu nie aku cuba nekad nak juga minum air dengan hebatnya setelah beberapa minggu bertangguh. Haha. Dan pagi nie aku mulakan dengan mengendong botol air aku sambil menemankan May ambil liquid nitrogen. Sambil menunggu, teguk juga la air tu. Tak sampai setengah jam, air dua liter habis juga ditransfer dari botol ke dalam badan. Haha.

Dalam pukul 10am, aku mulakan round kedua. Menjelang tengah hari, lagi dua liter habis.

Dalam pukul 3pm, aku mulakan round ketiga. Menjelang pukul lima, rasanya dalam 600 hingga 700 ml habis.

Malamnya, aku mulakan round keempat. Menjelang tengah malam, aku dah minum satu setengah liter.

Mission accomplished.

Esok, mulakan misi baru. Sekarang aku mahu minum minima enam liter sehari. Itupun kalau aku tak masuk Hotcell.

Gambatte~! (^_^)V
 
0 Comments:

Post a Comment





Post a Comment