Write without regret by Devil Inc. at 9:05:00 AM, Tuesday, February 23, 2010
Entah kenapa dari semalam, aku sangat hyper active - sangat banyak tenaga sehingga ke tengah malam. Malam semalam aku susah nak tidur walaupun jam dah pukul 1am. Tengok juga la tv tu sampai terlelap.

Pukul 330am aku terjaga. Aku masuk bilik, dengan harapan aku boleh sambung tidur. Tapi dengan bersusah payah aku cuba lelapkan mata. Entah pukul berapa aku terlelap.

Aku terjaga balik dalam pukul 550am. Mata dah cekang. Alahai~ Terkebil-kebil kat atas katil sebelum bangun dan terus pergi pasang tv.

Nie tengah banyak sangat tenaga sampai berjalan sana sini. Haha. Katanya si Kak Wan :

" Gamaknya kamu dah banyak sangat main radioaktif, ada kesannya kot? "

Haha. Dah jadi mutan la aku sekarang nie ye? Dah boleh la buka sekolah untuk mutan XD
 
0 Comments:

Post a Comment





Post a Comment