Write without regret by Devil Inc. at 12:25:00 PM, Monday, May 3, 2010
Pergh... sekarang nie aku betul-betul tak punya masa untuk update blog bersawang-gelap-entah siapa nak baca nie. Haha. Kesibukan kerja menuntut sepenuh tumpuan aku. Belum lagi hal-hal kat Perak lagi. Haih...~ (-_-")

* Ya... aku tau entry kali nie akan lambat upload gara-gara takde masa. Huhu~

Start hari nie, aku bakal mengharungi dua minggu yang tersangatlah sibuk - berulang alik dari Bangi ke Perak. Dalam seminggu mungkin dua kali balik Perak. Duitpun melayang-layang bagai layang-layang terbang melayang (T_____T)

Ha, aku rasa tu je la update aku. Malas betul nak menaip panjang. Hehe (^__^)

P/s : Dah terlalu lama bertangguh, aku sendiri lupa apa yang aku nak ceritakan sebenarnya (-_-")
 
0 Comments:

Post a Comment





Post a Comment