Write without regret by Devil Inc. at 9:20:00 AM, Thursday, February 25, 2010
Yeah, minggu nie minggu hyper active untuk aku - yang mana aku mempunyai begitu banyak tenaga walaupun dah tengah malam.

Hari pertama memang mengujakan, begitu juga hari kedua. Tapi bila dah masuk hari ketiga, jadi annoying. Mana tak annoying. Hari pertama aku cuma tidur dalam empat jam. Hari kedua pun empat jam. Yang teruknya malam semalam. Dua jam. Perghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh~

Petang semalam, orang stor call sebab nak ambil tong silinder dekat belakang blok aku nie ha. Dia minta aku tunggu dekat belakang sebab takut tak jumpa. Aku tunggu juga di belakang tu, dengan mengadap panas, ada la dalam sepuluh minit tapi takde orang pun yang datang.

Aku masuk dalam pejabat, ambil botol air, sambung tunggu balik kat luar. Pakya bagitau orang stor call tadi, dia dah tunggu kat belakang tapi tak jumpapun aku. Aik? Kan aku dah tercongok kat luar tu, takkan le tak nampak lagi. Chis. Aku duduk balik kat luar, tunggu. Kecil je mata aku pandang jauh sebab panas sangat. Terjenguk-jenguk kot-kot ada nampak lori lalu ke. Tapi hampeh takde juga.

Aku berjalan sampai ke tempat parking blok sebelah. Mencari-cari kat situ, takut lori tu pergi ke arah situ. Dua orang makcik cleaner tegur aku - " Cari apa? "

Aku tanya balik - " Makcik nampak tak lori lalu kat sini tadi? "

Makcik yang seorang nie jawab - " Takde pun. Takde lori dari tadi "

Ah sudah. Nie datang naik lori ke naik apa nie? Takkan nak angkut tong silinder tu naik motor je, ingat bawa tong gas ke (-_-")

Dengan penuh hanginnya, aku berjalan dalam panas masuk balik pejabat. Kepala dah sakit. Aku call stor, tanya mana orang yang kata nak datang tu?

Kakak nie jawab - " Diorang datang naik lori pikap, tak jumpa ke? Diorang sesat kot. Tak biasa jalan kat belakang tu "

Serius, aku rasa nak mencarut je time tu. Besar sangat le Mint nie sampai boleh sesat. Chis. Geram betul dibuatnya.

Akibatnya, sampai ke malam kepala aku sakit. Tak berdenyut, tapi dekat sebelah kiri, berhampiran dengan bingkai cermin mata aku, dah macam bengkak keras je. Kalau stress, tengkuk yang sakit tapi tengkuk tak sakit la pula. Dekat bengkak keras tu je yang sakit.

Jenuh la menonyoh Vicks. Tak cukup dengan Vicks, aku taruk krim terapi - Peace of Mind Sensory Theraphy. Lega sekejap. Tapi kena taruk balik lepas kesan berangin tu hilang. Haih (-_-")

Disebabkan malam tadi aku tidur lebih kurang dua jam, pagi nie aku sakit kepala balik. Mata tak mengantukpun, cuma rasa letih sebab tak cukup tidur. Masalahnya aku tak boleh tidur nie. Alahai~ (T_T)

Di saat nie la aku rasa hyper active aku nie sangat annoying (T_T)
 
0 Comments:

Post a Comment





Post a Comment