Write without regret by Devil Inc. at 12:56:00 PM, Wednesday, March 31, 2010
Baru je nak berjoget cuti panjang tapi tiba-tiba aku kena kerja pula hujung minggu nie. Chez~ Hangin betul dibuatnya. Nak skip tak boleh sebab minggu nie team aku yang buat, jadi boleh cuba segala methods yang difikirkan boleh menjana kejayaan untuk siri kali nie. Wahaha. Hisyk... tapi bila difikirkan pasal cuti, rasa down betul dibuatnya.

Khamis dan Jumaat aku akan berada di Perak, petang Jumaat aku akan balik Bangi, Sabtu dan Ahad aku kerja, petang Ahad aku akan balik ke Perak semula, Isnin hingga Rabu aku akan berada di Perak dan akhirnya, petang Rabu aku akan balik ke Bangi.

Ha, boleh faham tak planning aku macam mana? (-_-")

Tak kisah la kamu faham atau tak, satu fakta yang kamu patut faham - hidup aku bakal kelam kabut hujung minggu nie. Huhu (T__________T)

Aku tak punya masa untuk mengemas rumah seperti yang dirancang tapi aku akan cuba untuk kotakan janji tu.

Aku rasa lunyai aku minggu nie~

 
0 Comments:

Post a Comment





Post a Comment