Write without regret by Devil Inc. at 9:18:00 AM, Wednesday, July 7, 2010
1. What is your name :
Nama tipu boleh? XD

2. A four letter word :
INTO

3. A boy's name :
Ikhwan. Hoho =D

* Dia sangat adorable okey? =D

4. A girl's name :
Insyirah - nama anak seorang coursemate masa aku belajar dulu :)

5. An occupation :
Inspektor pulis? (-___-)

* Tabik Inspektor Sahab~ =D

6. A colour :

Indigo. Yoshhhh~ (^____^)V

* Aku baru tau yang banyak warna Indigo (O_____O)

7. Something you wear :
Inner. Hoh, ada orang yang tak pakai ke? (-____-")

8. A food :
Ikan masin. Best seh (^__^)

* Meleleh air liur seh~

9. Something found in the bathroom :
Insect. Betul la. Aku jumpa lipas semalam wooo. Huhu~

* Bukan gambar lipas aku jumpa semalam. Kalau macam nie rupa lipas tu, aku confirm pindah dalam masa 24jam =P


10. A place :
Itali. Romantik lorh~

* Jom kahwin kat sini nak? =D

11. A reason for being late :
I bangun lambat. Hahahahahahaha~

12. Something you shout :
" Inilah makna kehidupan~ " - ayat yang kebiasaannya kamu akan dengar bila aku makan sesuatu yang memang tersangat-sangat dikehendaki ketika tu =D

13. A movie title :
Incredible Hulk. Huwarghhhh~



14. Something you drink :
Inner shine? Okey, aku tipu. Ice milo KAW - mamak punya~!

* Meleleh air liur~

15. A musical group :
Indigo? Okey, lain punya jawapan la. Hurmmm... Il Divo. Serius, aku memang sangat kagum dengan suara diorang :)



16. An animal :
Iguana. Tadi aku nak letak jawapan Iguana kat soalan apa yang ada dalam bilik air aku tapi nampak sangat menipunya. Rumah aku bukan zoo (-_____-")



17. A street name :
IOI Mall. Eh, ada kan nama Jalan IOI Mall? =P


18. A type of car :
Innova



* Okey, kepada sesiapa yang rajin, dipersilakan jawab tag aku. Aku tak larat nak tag sesiapapun masa nie =D
 
0 Comments:

Post a Comment





Post a Comment