Write without regret by Devil Inc. at 9:49:00 AM, Monday, January 10, 2011
Okey, kebelakangan ini dah makin kerap teman-teman membebel betapa susahnya nak membaca blog aku disebabkan latar belakang yang berwarna gelap. Heh. Sengaja buat gelap-gelap, nanti orang tak berminat nak baca.

Macam aku kata mula-mula dulu :

" Hidup aku tak semenarik orang lain, tak seindah si polan, tak seseronok si dia tapi masih punya nilai cerita yang boleh dikongsikan. Story value. "

Tapi itulah kan, sejak akhir-akhir ini, teman-teman dah sibuk suruh tukar latar belakang yang lebih menyenangkan mata mereka untuk membaca.

Jadi, inilah dia. Semoga mata kamu, kamu dan kamu tak sakit lagi bila membaca.


P/s : Aku pula yang jadi sakit mata sebab tekun membelek script dari pukul lapan setengah pagi sampai sebelas setengah tadi. Pergh, ketekunan ini untuk kamu, kamu dan kamu. Hehe :)

P/s/s : Aku cuba perbaiki segala entri aku selepas ini :)

P/s/s : Ya, aku tahu ada dua kotak komen di bawah dan aku cuba perbaikinya. Huhu~
 
0 Comments:

Post a Comment





Post a Comment