Write without regret by Devil Inc. at 5:40:00 PM, Wednesday, January 23, 2013
Aku rasa otak aku makin beku sejak akhir-akhir ini. Seolah-olah kosong tak ada apapun di dalamnya. Mahu menulis tapi aku makin parah dengan writer's block. Menulis cuma sepatah dua sebelum kehilangan kata untuk menyambung. (╥_╥)

Sejak akhir-akhir ini, aku juga makin kaku. Pasif sebenarnya. Aku cuma menjalani rutin seharian macam robot, cuma mengikut turutan. Aku mula menghindari orang sekeliling, tak mahu berbicara dengan sesiapa.

Ah, mungkin disebabkan baru-baru punya konflik dengan orang lain, yang membuatkan aku mula pasif dengan orang di sekeliling.

Penyudahnya, cuma menjadi 'ikan masin' di atas katil sambil menonton televisyen sepanjang hari.

*'Ikan masin' - cuma melepek tak buat apa-apa :P

Banyak sebenarnya yang mahu dikisahkan di dalam ini seperti dahulu tetapi itu lah - aku ada simptom writers' block :'(

Buktinya dari tengah hari tadi sampai sekarang nie [ ambil masa dalam hampir enam jam ], aku masih berteleku - menung mahu menyambung kata. Haha :)

 Oh, hari ini aku bekerja. Mengantuk sebenarnya sebab tak cukup waktu tidur. Jadi mata kuyu sambil menaip. Hehe :)





 
0 Comments:

Post a Comment





Post a Comment