Write without regret by Devil Inc. at 11:57:00 AM, Wednesday, February 20, 2013
Apa kata aku gunakan kaedah menjawab tag untuk memecahkan kebuntuan aku dalam menulis sekarang ini? Cakap saja lah tak ada idea nak menulis

Mari menjawab tag :D *joget-joget*

1) The phone rings.What is your ring tone?
- Kim Jong Kook : Men Are All Like That


2) Did you go anywhere yesterday?
- Farmasi Guardian dan Dominos Pizza :)


3) Who was the last person you shared beds with?
- Err... mak kot.


4) Favorite drink?
- Air kosong. Serius.


5) Does the person you like know that you like them?
- Entah. Mana aku tahu orang fikir apa pasal aku.


6) Last time you talked to your mom?
- Malam tadi dekat ruang tamu.


7) Where are you right now?
- Pejabat.


8) If you HAD to kiss the last person you kissed, would you?
- YA. Sebab itu mak aku. Haha :D


9) Favorite gadget in the kitchen?
- Peti ais. Tapi masa penuh dengan makanan saja lah :P


10) Favorite pie?
- Aku tak pernah sukakan pie. Kenapa ya? /:)


11) How is your hair?
- Lembut dan wangi. Sebab semalam baru syampu.


12) Where's the last place you walked to?
- Pejabat am di pejabat


13) Last time you had a sleep over?
- Tahun lepas di rumah kawan baik, sebelum dia berkahwin :)


14) What are you doing?
- Mendengar lagu sambil melihat News Feed di Facebook sambil membaca sms sambil menaip komen pada status seorang kawan sambil menjawab tag. Berapa banyak sambil da :P


15) Have you been in a car accident?
- Tidak.


16) What is the last thing you said aloud?
- Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh - sebelum masuk ke dalam bilik.


17) Who's the 1st person on your missed calls list?
- Kakak kedai dobi.


19) What did the last text message you received say?
- FREE MMS Maxis :P


20) Last time you went to the beach?

- Err... alamak. Aku lama dah tak pergi. Rasanya kali terakhir masa induksi dekat Port Dickson dulu.


21) Story behind your friendster song?
- Mana pakai Friendster dah sekarang. Nampak sangat tag lama tak dijawab :P


22) What's bothering you right now?
- Nak makan dekat kedai mana tengah hari nanti.

DESCRIBE YOUR:
23) Wallet : Beg kecil berwarna merah jambu dan hampir bertukar warna sebab tak basuh. Haha.
24) Eyes : Aku rasa warna coklat. Ke mata aku kero? (=_=')

25) Life : Statik.

26) Doing this weekend to come?

- Kerja.

27) Wearing
- Baju kurung dan baju sejuk.


28)Wanting
- Bateri baru untuk telefon bimbit. Dah kong bateri aku. Huhu.


29) Listening to
- Crayon - G-Dragon


30) What do you smell like
- Err, wangi? Ahhh, ini semua POYO :P


31) Do you sleep sideways, facing up or down?
- Jatuh tahap WAJIB tidur di atas lambung kanan sebelum tidur. Tetapi macam-macam posisi selepas bangun (=_='')


32) Do you like seafood?
- YAAAA.


33) Do you play soccer?
- Tidak dan aku berharap aku tahu cara untuk bermain.


34) Do you consider yourself as a study freak?
- Tidak. Aku suka belajar last minute.


35) Do you speak another language other than English?

- Ya. Bahasa Malaysia yang berbagai-bagai loghat.

36) What did you do last night?

- Tengok televisyen.


37) What do you hate?
- Bila kena bangun pagi untuk pergi kerja dalam keadaan tidur yang tidak mencukupi. Haha.


38) Orange or apple juice?
- Selamanya oren.


39) Who were the last people you went out to lunch with?
- Err... aku lama tak keluar makan tengah hari nie. Sobs.


40) Last thing you ate?
- Extra Sugarfree Gum with Xylitol. Poyo nak taip penuh :P
 
0 Comments:

Post a Comment





Post a Comment