Write without regret by Devil Inc. at 7:47:00 PM, Friday, August 6, 2010
Erks, adakah tajuk entry aku berbunyi lucah? Haha XD

Semalam, tunang kawan aku - yang sudah pastinya perempuan (-____-") datang bertandang ke rumah atau lebih baik aku katakan datang menumpang tidur di rumah aku. Dia sampai dalam pukul 1130, masa aku tengah hampir-hampir tersengguk mengantuk. Haha =D

Dah namanya tetamu datang rumah, mesti la kena layan dia bersembang. Sembang punya sembang, dah pukul 1. Menunggu dia habis mandi dan menggosok baju, tau-tau dah pukul 130. Aku melelapkan mata dalam pukul 2 macam tu la.

Disebabkan dia dah kata dia nak kena bangun pukul 430 sebab nak gerak dari Bangi dalam pukul 530. Diorang tak nak masuk dalam jam. Dan aku terpaksa la buat alarm awal sebab takkan la budak nie nak tengok aku tidur dengan ketidaksenonohan yang nyata masa dia nak masuk bilik air dalam bilik aku kan. Huhu~ (-___-")

Aku tersedar dalam pukul 420. Sambung golek dulu =P Bangun balik dalam 435. Tengok bilik budak nie cerah. Eh, dah bangun ke? Aku tak tau dia tidur bergelapan atau dalam cerah sebab masa aku masuk tidur tu, memang aku terus masuk bilik. Aku ketuk pintu bilik, dengar bunyi orang bangun dari katil. Sah, dia tidur dalam cerah. Hehe :)

Sambil menunggu dia habis mandi, aku lepak depan tv tengok Spontan dan gosok baju kurung yang nak dipakai pagi nie. Sementara menunggu incik tunang datang menjemput, aku berbual dengan dia. Incik tunangnya sampai dalam pukul 550.

Dan aku, terus jadi tak boleh tidur. Dah cerah mata. Dengan penuh kesegaran di pagi hari, aku pergi mandi dan bersiap.

Dan dengan hebatnya pukul 740 aku dah punch setelah merempit dengan hebatnya pagi nie. Haha. Serius, dah lama aku tak merempit macam nie pagi-pagi. Masa waktu masuk kerja aku pukul 8 dulu pun tak seawal nie punch. Kagum pula. Miahaha :P

Sungguh, pagi nie rasa adrenalin aku memuncak. Rasa sangat hebat. Sangat bersemangat mau buat semua kerja.

Chayokkkkk~~
 
0 Comments:

Post a Comment





Post a Comment