Write without regret by Devil Inc. at 3:31:00 PM, Wednesday, November 10, 2010
Oh yeah, jadual bertugas dah keluar. Mula-mula dulu kata hujung bulan Oktober kali terakhir buat Production sebelum hotcell ditutup. Alih-alih, tak jadi pula, ditunda sampai ke hujung tahun. Adui...~ (T___T)

Ranap segala perancangan aku.

Hari Raya Aidiladha nie sepatutnya kena kerja tapi boleh la lari kejap balik. Takde la cuti lama, panjang macam orang lain. Balik hari Selasa, Rabu tu raya, Jumaat dah kena lari balik sini sebab Sabtu kena kerja dah. Hishhh~ (T___T)

Takpe la walaupun sekejap, asal tak kena kerja masa hari raya macam tahun lepas :P

Dan seperti biasa, masa hujung tahun adalah cuti sekolah dan tu la masa yang terbaik untuk semua orang berkenduri kahwin.

Aku?

1. Baru je minggu lepas, 6hb November tu dah terlepas satu kenduri kawan sekolah, Wan Zuraida dekat Ipoh. Minggu nie, hari Sabtu, 13hb November pula, hari kenduri kakak kawan aku. Pun tak boleh nak datang sebab kena kerja.

2. Minggu depan, hari Sabtu, 20hb November, budak Mint kahwin dekat Kedah. Lepas raya. Dah tentu-tentu tak boleh nak datang. Hari yang sama juga, kawan sekolah aku pula kahwin, Jason Charles namanya (T___T)

3. Minggu lagi depan? Hari Sabtu, 27hb November, hari kenduri untuk kawan sekolah juga, Nur Faizura. Tu aku tak pasti lagi macam mana. Aduhai~ (T___T)

Tekanan sungguh. Aku nak pergi kenduri kamu semua (T_____________________T)

P/s : Nasib baik boleh pergi ke resepsi perkahwinan bekas pegawai aku, ala, yang perempuan satu team Production dengan aku - yang berhenti kerja di sini dan kerja di luar negara. Majlis dia 12hb November nie dekat JW Marriot, Putrajaya. Ala... tempat Hotel Mania tu :P
 
0 Comments:

Post a Comment





Post a Comment