Write without regret by Devil Inc. at 3:57:00 PM, Tuesday, November 9, 2010
Suka

1. Laut : Sangat menenangkan fikiran - jom pergi pantai~

2. Cologne Baby Johnson : Satu-satunya cologne yang dipakai dari zaman sekolah :)

3. Coklat, coklat dan coklat : Apa-apa saja berkaitan coklat adalah kegemaran aku XD

4. Papan kekunci [ keyboard ] : Aku sangat suka menaip :P

5. Romantik : Oh oh oh... pasangan yang romantik memang sangat best kan?

6. Ros merah : Kalau dapat secara tiba-tiba... aishhh...~

7. Nombor lapan : Ingatkan nombor tujuh tu nombor bertuah tapi sebenarnya lapan (-__-")

8. LC : Motosikal kesayangan :')


9. Tudung putih : Sebab boleh dipadankan dengan apa warna baju sekalipun :D

10. Tomyam dan tempoyak : K.e.g.e.m.a.r.a.n XD

11. Honda : Jenama kereta idaman

12. Jegilkan mata dekat budak-budak : Aku garang dengan budak-budak okey? :P

13. Kipas : Kipas wajib bertiup di posisi depan muka semasa tidur

14. Laptop : Aku memandang orang yang memakai laptop sangat cool~

15. Grafik : Kalau la aku seorang yang pandai mereka grafik kan bagus...~

16. Hitam : Warna yang boleh membuatkan aku nampak lebih kurus

17. Colgate : Satu-satunya jenama ubat gigi yang menjadi pojaan ati :D

18. Jalan sesak a.k.a jam : Boleh menunjukkan skill mencelah-celah dengan hebatnya :D

19. Tanggapan pertama : Aku suka penilaian dari tanggapan pertama - judge book by its cover. Bagi aku, tanggapan pertama tu penting

20. Nike : Jenama barangan sukan kegemaran :)



Tak Suka

1. Bersin dan batuk : Orang yang bersin dan batuk, dan tak menutup mulut masa tu. Ades (T___T)

2. Basuh tangan : Tolong la basuh tangan selepas melakukan sesuatu. Kotor okey? (-___-")

3. Wangian : Aku alergik dengan wangian a.k.a perfume. Pelik kan?

4. Pengotor : Siapa suka orang yang pengotor boleh angkat kaki? :P


5. Meninggikan suara : Tolong jangan meninggikan suara dengan aku bila bercakap

6. Penyibuk : Privasi itu sangat penting. Boleh faham?

7. Buat lawak yang tak menjadi : Penat nak gelak yang dibuat-buat. Sangat memakan tenaga :P

8. Roundabout : Aku gagal dalam hal nie. Aku selalu keliru nak ikut pukul berapa (T__T)

9. Baju Baby-T, sendat-sendat atau sama makna dengannya : Erks, tak cukup kain ke apa?

10. Tempat yang berselerak : Serabutttt~

11. Ubat : Aku benci makan ubat. Jangan paksa aku.

12. Budak-budak : Ya... ketahuilah aku seorang yang sangat anti dengan budak-budak yang berumur dua tahun ke atas dan lagi anti dengan budak-budak yang banyak songel

13. Komputer yang tiba-tiba hang : Rasa nak sepak CPU je

14. Harga dan kualiti : Apa yang dibayar tak setimpal dengan apa yang didapati. Mahal tu tak kisah, janji kualiti ada

15. Kad atm : Kehadiran kad atm yang mempunyai baki yang banyak di dalam beg duit aku adalah satu masalah untuk aku :P

16. Hipokrit : Orang yang hipokrit, duduk jauh-jauh daripada aku

17. Sudu, garfu, pisau, etc yang berdenting bila makan : Owh, bila makan berdekatan dengan aku, sila jaga perangai yang satu nie ye? Aku cukup benci.

18. Bunyi bising bila mengunyah : Nie lagi satu... makan secara perlahan-lahan tanpa mengeluarkan bunyi tak boleh ke? Penting ke nak kunyah bising-bisng macam rahang nak tercabut semata-mata nak menyatakan dekat orang sekeliling - " Wei... aku tengah makan nie okey? " Chez~ (-____-")

19. Bebel : Aku seorang yang kuat membebel dan sudah pastinya, takde orangpun suka dibebel. Jangan membebel tepi aku sebab aku ada penapis semulajadi di telinga aku - di mana bila aku tak mahu mendengar bebelan itu, secara automatiknya cakap-cakap kamu tu akan berlalu macam angin di tepi telinga aku. Kehkehkeh :P

20.Doktor, jarum, etc. yang berkaitan dengan hospital : Aku benci hospital, doktor. Hish...~ (T___T)


* Yeay, dah habis jawab tag XD
 
0 Comments:

Post a Comment





Post a Comment