Write without regret by Devil Inc. at 9:56:00 AM, Wednesday, October 13, 2010
Sejak abah dah takde, hidup aku berubah tiga ratus enam puluh darjah sama sekali. Makan minum tidur makin tak terjaga. Rutin kebiasaan makin ditinggal jauh. Aku banyak menghabiskan masa dengan menungan yang tak berpenghujung.

Aduhai :'(

Sejak akhir-akhir nie aku banyak menghabiskan masa di pejabat dengan tengok Naruto. Biar la apa yang orang nak kata - janji aku ada dekat pejabat. Hehe (^___^)V Memang tu je rutin aku sekarang lepas selesaikan kerja-kerja aku. Kalau takde kerja, lagi hebat la bunyi cerita Naruto kat speaker aku tu.

Aku memang tak buat apa-apa selain tu.

Kebiasaannya aku kadang-kadang menjenguk blog teman-teman, paling tidakpun melayari internet tanpa hala tuju. Tapi sekarang, kebiasaan tu dah hilang. Datang pagi-pagi, login email rasmi, buka aplikasi chat dan buka fail Naruto. Dah takde nak klik mana-mana halaman lain.

Disebabkan tu la aku buat entry kali nie. Maaf kalau aku tak memberi perhatian sepatutnya terhadap kamu seperti dulu. Maaf kalau aku dah tak menjenguk blog kamu sekerap dulu. Maaf kalau aku memberikan reaksi dingin terhadap apa saja yang kamu perkatakan.

Maaf atas setiap satunya :'(

Doakan aku kembali pulih seperti sediakala. Doakan semangat aku jadi kuat macam mula-mula dulu. Doakan yang baik-baik untuk aku.
 
0 Comments:

Post a Comment





Post a Comment