Write without regret by Devil Inc. at 2:07:00 PM, Monday, November 29, 2010
Jadi kaya nie seronok ke? :P

Kalau kaya, banyak benda yang kamu boleh lakukan. Betul tak? Seronok berangan-angan ke tahap yang kamu sendiripun tak pasti kamu boleh sampai ke situ atau tak :P


Aku selalu cakap kepada kawan aku -
" Duit tu bukan segala-galanya tapi segala-galanya memerlukan duit "

Betapa pentingnya hidup sekarang nie bertatangkan duit semata. Jadi, tak hairan la kan bila mana semua orang mula menggilai duit sekarang. Boleh faham? :)


Akupun nak jadi kaya juga la macam nie. Hish, bukan kaya dalam tin. Eh, bukan kaya duit juga.
Habis tu nak kaya apa?

Aku nak kaya hati.

Pelik?

Aku nak hati aku kaya dengan segala kesabaran dan ketabahan yang ada dalam dunia nie. Aku nak hati aku sentiasa berpijak atas bumi, bukan terawang di atas sana.
Pelik ke? /:)
 
0 Comments:

Post a Comment





Post a Comment