Write without regret by Devil Inc. at 10:36:00 AM, Monday, January 10, 2011
Aiceh, tajuk entri macam apa je. Tak boleh blah langsung. Hehe.

Ya, bercerita tentang semalam. Dari hari Sabtu aku dah dalam dilema bila mula sedar malam hari Ahad ada satu perlawanan dan satu pertandingan lagu yang aku kena tengok.

* Perlawanan Manchaster United dengan Liverpool

* Anugerah Juara Lagu ke dua puluh lima

Dilema yang mengalahkan nak jawab soalan SPM. Haha :P

Jadi, pagi-pagi buta hari Ahad semalam, aku godek tv lama aku. Cari balik arial dalam laci. Tv tu aku selalu tengok dvd je, dah tak tengok siaran tv biasa disebabkan siaran tak elok kalau pakai arial biasa.

Godek punya godek, akhirnya berjaya mendapatkan siaran Tv3. Kira habis jelas la siaran masa tu.

Dalam kepala fikir yang malam nanti, tv dekat ruang tamu boleh pasang perlawanan bola MU dengan Liverpool dan tv dalam bilik boleh layan AJL. Haha.

Boleh kamu bayangkan bagaimana keadaan dalam rumah aku malam semalam? :P

P/s : Kira dah nasib baik sangatlah jiran sebelah tak ketuk pintu suruh perlahankan paras suara tv yang dah berdentum-dentum semalam. Jerit-jerit sebab detik-detik cemas perlawanan bola, ditambah pula jerit-jerit masa Faizal Tahir menyanyi :D

* Jerit macam mana pun, akhirnya perempuan ini juga yang menang (-____-")
 
0 Comments:

Post a Comment





Post a Comment